Kankamı Sikerken Yatak Kırıldı

Selamlar ben serkan istanbul avrupa yakasında ikamet ediyorum Çok sevdiğim Bir kız arkadaşım ile kanka iken birden bire ateşli sikişir halde bulduk birbirimizi olay Şöyle oldu Bir gün bana piknik yapmak istediğini ve baş başa iki kanka gidelim dedi bende itiraz etmeden olur dedim her ikimizinde seviglisi yoktu ayrılmıştım ben onunda yoktu ama olmaması normal değildi Çok güzel seksi bir vücud hattına sahip bir kızdı gayet güzeldi alımlı idi ama kankam olduğu için hiç bakmamıştım o gözle neyse gittik pikniğe rakı alalım dedi olur dedim neden olmasın aldık mangalımızı rakımızı şalgam vs derken neyse ben mangalı yaptım hava Çok güzel oda hazırlığını Yaptı salata vs neyse karı koca gibi iş paylaşımı vs yapıyorduk ama nerden bilebiliriz ki Paylaşım Yapıcaz değil mi: )) ben onu
sikicem o bana vercek ben onun ağzına vericem o ağzına alcak sonra işler şurda değişti alkol aldıktan sonra herşeyin seyri değişiverdi, O Bir tayt giymiş siyah aklım başımdan gitti kafamda iyi olunca muhabbet ederken elim bacağına koydum farkında değildim o an farkettim o elime gelen baldırlarını sonra oda elimi tuttu biraz ağladı güldü bi şeyler oldu orada sonrada bana serkan seni istiyorum dedi bende kafan iyi kanka dedim yok ben senin kankan değilim ikimizinde kafası iyi bugun seninle bir şeyler yapalım yarın hatırlamayız bile dedi zaten götü gözüme kestirdim bende senimi kırıcam tamam dedim o zaman hadi kalk bana gidelim ayılmadan dedi ve kalktık evine gittik hemen gitti üstünü değişmeye içimden tayt kalsaydı ya dedim ki gitti geldi ki ne göreyim daha fenasını giymiş siyah bir mini etek siyah çoraplar bi oturdu siyah jartiyer offf dedim seni ben ne sikicem orda bir güzel seviştik ama ne sevişme yatağını kırdık

7Yorum

  1. merhana ben izmirden akın 1.83 boyunda yaş 29 atletik bir erkeğim. Tanışmak isteyen bayanlar arayın sınır yok arayın tanışalım.. mutlu olmak isteyen çiftler sadece kadın arasın net 22cm sikimle emin olun mutlu olacaksınız.. izmir ve cevresi uygunum sadece 4 postaya kadar dayanbilecek bayanlar bekliyorum 0544,,,414,,42,,44

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle şunu söyleyeyim resim fake değil orijinal, antrenörüm, ve lütfen sadece kadınlar!! 0545 697 63 00 İsmim Doruk boy 1.85 yaş 29 kendini yetiştirmiş biriyim. Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim, partner dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim. Kadınımı asla yarım bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece sohbet etmesini bilen kadınlar, kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım. 0545 697 63 00 resim bana ait, daha fazlası için ara. 18 cm kalın

      Sil
  2. MERHABA ADIM ARDA İSTANBULDAN 43YAŞINDA YEŞİL GÖZLÜESMER BİR ERKEĞİM CİDDİ DÜRÜST GÜVENİLİR SIRDAŞ BİR İLİŞKİ ARIYORUM KENDİNE GÜVENEN TÜM BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER ARAYIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  3. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  4. 0554 120 10 93 Selam BEN IST bağcılardan partner ARDA sekse aç olan sınırsız heyecanlı BİR o kadar hoş ve güzel bir seks VE fantazi yaşamayı arzulayan eşinle muhteşem bir fantazi yaşamak isteyen eşinden GİZLİ kaçamak yapmayı arzulayan GÜVENİLİR SIRDAŞ BİR partner ARAYAN önce gizlilik güven diyen EVLİ DUL olgun TÜRBANLI BEKAR bayanlar VE aralarına partner ARAYAN EVLİCİFTLER 3CÜ isteyen ÇİFTLER ARAYIN TANIŞALIM lütfen ne istediğini bilen gerçek seksi fantaziyi yaşamak isteyen arasın
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  5. Ankara ve çevresi kendini yalnız mutsuz hisseden olgun bayanlar ve cinsel hayatlarına renk katmak isteyen cesaretli çiftler arayın
    Yalnız adam 543 584 03 12
    Özel açık

    YanıtlaSil
  6. Ankara ve çevresi kendini yalnız ve mutsuz hisseden olgun bayanlar ve cinsel hayatlarına renk katmak isteyen cesaretli çiftler arayın
    Yalnız adam 543 584 03 12
    Özel açık

    YanıtlaSil